Sunday, January 22, 2023 Super User 3Δημοτικό-Σχολείο 1293

 

Το όραμά μας στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερίου Κορδελιού είναι να ενδυναμώσουμε τους μαθητές να αποκτήσουν και να εκτιμήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που θα τους υποστηρίξουν, ως δια βίου μαθητές, να συμμετέχουν σε δράσεις, πανελλαδικές και διεθνείς, και να εξασκήσουν τις βασικές αξίες του σχολείου. Θέλουμε να προετοιμάσουμε

...

Μνημόνια Ενεργειών Εκτάκτων Αναγκών

Πρόγραμμα "Σχολεία για όλους"

Ευρωπαϊκά Προγράμματα

ecoschools260x360

 

Το Πρόγραμμα των Οικολογικών Σχολείων αποτελεί διεθνές δίκτυο, ξεκίνησε στην Ελλάδα το 1995 και απευθύνεται σε σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων με συντονιστικό φορέα τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης B’ Αθήνας και εθνικό χειριστή, από το 1995, την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ). Σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν. Στη χώρα μας συμμετέχουν σήμερα πάνω από 200 σχολεία και έχουν βραβευτεί 387 σχολεία από την έναρξη λειτουργίας του Δικτύου.

Διεθνής συντονιστής του δικτύου είναι το Fee (Ίδρυμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Foundation for Environmental Education), ενώ Εθνικός χειριστής του Προγράμματος για την Ελλάδα από το 1995 είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.

 Στόχος του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Αυτό επιτυγχάνεται με την διαμόρφωση και την εφαρμογή του «Οικοκώδικα» (ένα σύνολο κανόνων περιβαλλοντικής συμπεριφοράς), καθώς και την εφαρμογή ενός Περιβαλλοντικού Σχεδίου Δράσης (αφορά τον περιβάλλοντα σχολικό χώρο και την μετατροπή του σε καθαρό, όμορφο, ανθρώπινο και φιλικό). Το Πρόγραμμα «Οικολογικά Σχολεία» απευθύνεται σε ολόκληρη την σχολική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς, εργαζόμενους στις σχολικές μονάδες) και έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθαρρύνει όλο το σχολείο να κινητοποιηθεί και να αναλάβει δράση για το περιβάλλον. Ενθαρρύνει, επίσης, την συνεργασία μεταξύ μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη αποτελεσματικότερης περιβαλλοντικής δράσης.

Διεθνής ιστοσελίδα του προγράμματος: http://www.ecoschools.global/

 

 

 

 

Βράβευση Οικολογικής Σημαίας

Οικοκώδικας

Βράβευση του σχολείου μας για δεύτερη χρονιά από το Διεθνές Θεματικό Δίκτυο ΠΕ "Οικολογικά Σχολεία"

Στόχος του  πρόγραμματος είναι οι μαθητές να αναπτύξουν την ικανότητα της ανάγνωσης, να γνωρίσουν διαφορετικές μεθόδους ανάγνωσης και να υιοθετήσουν αυτές που είναι κατάλληλες για τον εαυτό τους. Επιπλέον, στοχεύει στην αυξηση του το κίνητρο των παιδιών για ανάγνωση πρέπει να αυξηθεί μέσω των διαφόρων προσφορών, παρουσιάσεων βιβλίων και προτάσεων. Οι μαθητές επωφελούνται από τα προσφερόμενα έργα, την εμπειρία των εκπαιδευτικών και την περαιτέρω ανάπτυξη της ποιότητας της διδασκαλίας. Οι μαθητές καλλιεργούν

  • δεξιότητες ανάγνωσης
  • Ευχέρεια ανάγνωσης
  • κατανόηση ανάγνωσης
  • Προώθηση της ανάγνωσης και ανάπτυξη της ανάγνωσης
  • πολιτιστική εκπαίδευση (σε συνεργασία με παραδοσιακά παραμύθια από τις συμμετέχουσες χώρες).

Στο πλαίσιο των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων, κάθε σχολείο-εταίρος προτείνει συγκεκριμένα παραδείγματα διδασκαλίας για συγκεκριμένα γενικά θέματα, τα οποία οι συνεργάτες του προγράμματος δοκιμάζουν και στη συνέχεια αξιολογούν. Στο τέλος, όλοι οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα έχουν ένα ευρύ φάσμα ιδεών διδασκαλίας, διευθύνσεις συνεργατών στην περιοχή καταγωγής τους και συγκεκριμένες επιλογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μέλλον σε προσαρμοσμένη μορφή για την προώθηση δεξιοτήτων ανάγνωσης, δεξιοτήτων ανάγνωσης και κινήτρου ανάγνωσης.

Οι χώρες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι η Γερμανία, η Ισπανία, η Ιταλία και η Ελλάδα.

  • Welcome-Box

      Κατά την έναρξη του προγράμματος, όλες οι χώρες αντάλλαξαν κουτιά με πληροφορίες για την κουλτούρα και την καθημερινότητα της κάθε χώρας ως καλωσόρισμα. Δημιουργήσαμε βίντεο και παρουσιάσεις που αφορούσαν την πόλη μας και το σχολείο μας. Επίσης δημιουργήθηκε επιτραπέζιο παιχνίδι για τα μνημεία της πόλης μας και ένα βιβλίο μαγειρικής με ελληνικές συνταγές. Τα παιδιά έγραψςν γράμματα...

    Read More ...

  • Αγαπημένο Λογοτεχνικό Είδος

    Η δράση αυτή αφορούσε το αγαπημένο λογοτεχνικό είδος. Συντάχθηκε από την συντονίστρια χώρα αντίστοιχο ερωτηματολόγιο το οποίο κλήθηκαν τα παιδιά να το απαντήσουν ηλεκτρονικά.        

    Read More ...

  • Βιβλιοπαρουσιάσεις

      Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, τα παιδιά επέλεξαν ένα βιβλίο της επιλογής τους από την δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Στη συνέχεια παρουσίασαν το βιβλίο που διάβασαν με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο.     

    Read More ...

  • Αποτίμηση εφαρμογής των μεθόδων ανάγνωσης «Το άτακτο ξωτικό» και «Το σχολείο Ντετέκτιβ»

      Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ “Reading is fun! Handling with texts and media” που υλοποιείται στο σχολείο μας οι μαθητές της Β τάξης γνώρισαν νέες μεθόδους ανάγνωσης που προτάθηκαν από άλλες χώρες - εταίρους του πρεογράμματος και επέλεξαν να εφαρμόσουν αυτήν που θεωρούσαν πιο κατάλληλη. Το Β1 τμήμα, επέλεξε να εφαρμόσει τη μέθοδο  «Το άτακτο ξωτικό» και το τμήμα Β2 την μέθοδο "Το σχολείο Ντετέκτιβ" μέθοδοι...

    Read More ...

  • Τεχνικές Διαβάσματος

    Η δράση αυτή αφορά τις τεχνικές διαβάσματος. Αρχικά αποτυπώσαμε σε εννοιολογικό χάρτη τις τεχνικές που εφαρμόζουμε στο σχολείο για τις μικρές και για τις μεγαλύτερες τάξεις.       Συντάχθηκε ερωτηματολόγιο αξιολόγησης των τεχνικών διαβάσματος από ερωτήματα που υπέβαλλαν όλες οι χώρες. Στη συνέχεια  επιλέξαμε μεθόδους διαβάσματος που εφαρμόζονται σε άλλες χώρες και τις εφάρμοσαμε στο σχολείο μας.Η αξιολόγηση των μεθόδων έγινε...

    Read More ...

  • Tα έθιμα του Πάσχα

      Δημιουργήσαμε μια παρουσίαση με έθιμα του Πάσχα της πατρίδας μας και ευχές και τις μοιραστήκαμε με τους εταίρους μας.

    Read More ...

  • Συνάντηση με την συγγραφέα κα. Νευροκοπλή

    Στο πλαίσιο προγράμματος πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την συγγραφέα παιδικής λογοτεχνίας κα Νευροκοπλή. Τ απαιδιά διάβασαν τα βιβλία της που μας πρότεινε ανά τάξη και στην συνέχεια επισκέφτηκε το σχολείο μας και μας παρουσίασε τα βιβλία της.

    ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Συνάντηση με...

  • 1η Κινητικότητα Erasmus+ "Reading is Fun -Handling with texts and media" - Γερμανία

         Στο πλαίσιο συμμετοχής του 3ου Δημοτικού  Σχολείου Ελευθερίου-Κορδελιού στο πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο «Reading is fun! Handling with texts and media» πραγματοποιήθηκε η 1η κινητικότητα τριών εκπαιδευτικών του σχολείου μας στο Bingen της Γερμανίας. Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε από τις 6-10 Δεκεμβρίου 2021 και συμμετείχαν, η εκπαιδευτικός της Γερμανικής γλώσσας Διονυσίου Πετρούλα και οι δασκάλες του σχολείου μας Μπέλτσιου Μαρία...

    Read More ...

  • 2η Κινητικότητα Erasmus+ "Reading is Fun -Handling with texts and media" - Ελλάδα

          Στο σχολείο μας την εβδομάδα 19-23 Σεπτεμβρίου 2022, υποδεχτήκαμε τους εταίρους μας από το Bingen της Γερμανίας, την Altamura της Ιταλίας και την Μαδρίτη της Ισπανίας, με τους οποίους συνεργαζόμαστε στο πλαίσιο του Erasmus+ και στο πρόγραμμα" Reading is fun! Handling with texts and media".  Ήταν η πρώτη συνάντηση όλων μαζί γιατί η προηγούμενη, λόγω covid, είχε πραγματοποιηθεί σε υβριδική μορφή. Παρακολουθήσαμε σεμινάριο από την...

    Read More ...

  • Η κυρά καλή και οι 12 μήνες - Ένα παραδοσιακό παραμύθι

    Στο πλαίσιο του προγράμματος ασχοληθήκαμε με ένα παραδοσιακό παραμύθι - Η κυρά Καλή και οι 12 μήνες. Διαβάσαμε το παραμύθι και αναλύσαμε τα πρόσωπα και τους χαρακτήρες του. Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδια, ετοιμάσαμε μια παράσταση και ξαναγράψαμε το παραμύθι.     (Read Book Creator)  

    Read More ...

  • 3η Κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ «Reading is fun!» Αλταμούρα - Ιταλία

          Στο πλαίσιο της  υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+ «Reading is fun!», πραγματοποιήθηκε στην Αλταμούρα της Ιταλίας η 3η κινητικότητα. Οι εργασίες διήρκεσαν 5 ημέρες. Την πρώτη ημέρα πραγματοποιήθηκε εργαστήριο για την Μοντεσορριανή μέθοδο. Παρακολουθήσαμε τη διδασκαλία στους μικρούς μαθητές και μαθήτριες του νηπιαγωγείου και δημιουργήσαμε χειροτεχνίες μαζί τους. Συμμετείχαμε σε εργαστήριο δημιουργικής γραφής....

    Read More ...

  • 4η κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ Reading is Fun! Handling with texts and media Μαδρίτη

        Στο Alcalá de Henares, μια πόλη 35 χιλιόμετρα ΒΑ της Μαδρίτης, πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα από 30 Ιανουαρίου μέχρι 3 Φεβρουαρίου, η 4η και τελευταία κινητικότητα του Προγράμματος Erasmus «Reading is fun». Το σχολείο Federico Garcia Lorca, Camarna de Esteruelas ανταπέδωσε τις προηγούμενες φιλοξενίες και υποδέχθηκε τις αντιπροσωπείες εκπαιδευτικών των σχολείων Bingen Γερμανίας, Altamura Ιταλίας και 3ου...

    Read More ...

  • Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;

      Διαδικτυακό παιχνίδι βασισμένο στα παραδοσιακά παραμύθια των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα γιατί τα παιδιά μαθαίνουν ευκολότερα παίζοντας.

    Read More ...

  • Η παράδοση σε ένα e-book

    Παραδοσιακά παραμύθια των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα αφού μεταφράστηκαν στις εθνικές γλώσσες, αναλύθηκαν, συγκρίθηκαν για ομοιότητες και διαφορές και χρησιμοποιήθηκαν για διδασκαλία σε γερμανικές, ιταλικές, ισπανικές και ελληνικές αίθουσες διδασκαλίας. Στη συνέχεια μεταφράστηκαν στα αγγλικά και δημιουργήθηκε ένα ωραίο ψηφιακό βιβλίο.  ...

    Read More ...

  • Ραπουνζέλ- ένα παραμύθι με πολλές διδακτικές προσεγγίσεις

      Ένα κοινό, γνωστό σε όλους, παραμύθι έγινε πρόκληση. Χρησιμοποιήθηκε από τις χώρες εταίρους με διαφορετικό τρόπο, σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και με διαφορετικούς διδακτικούς στόχους. Στη συνέχεια τα πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα και προϊόντα αποτυπώθηκαν σε ένα e-book.

    Read More ...

  • Ταξιδιωτικό ημερολόγιο

    Η μασκότ του προγράμματος, αποκτάει διαφορετική εθνικότητα και φωνή κάθε φορά και περιγράφει τις εμπειρίες της από τις κινητικότητες. Στη συνέχεια δημιουργείται ένα κοινό ταξιδιωτικό ημερολόγιο.    

    Read More ...

 

 

 

 logog

etw

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.

 

 

                       

 

 



 

 logoGR

Πρόκειται για ένα διαθεματικό project που βασίζεται στον κόσμο των πουλιών. Οι συνεργαζόμενες χώρες είναι : Ρουμανία, Βουλγαρία , Πορτογαλία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο

 Ο τίτλος είναι ένα λογοπαίγνιο:

α) Η λέξη EURO δηλώνει με σαφήνεια ότι πρόκειται για ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα.

β) Το γράμμα "n" δημιουργεί τη λέξη “neuro” και αναφέρεται στη μελέτη της νευροεπιστήμης η οποία κατέχει βασικό ρόλο στη διαδικασία της μάθησης και στη δημιουργία σύγχρονων προγραμμάτων σπουδών. Πρόκειται για βιωματική μάθηση βασισμένη στη θεωρία της πολλαπλής νοημοσύνης του ψυχολόγου Gardner. Το φάσμα των δραστηριοτήτων θα διεξαχθεί χρησιμοποιώντας ενεργές μεθοδολογίες και θα επεκταθεί μέσω της εφαρμογής  της πολλαπλής νοημοσύνης ,  σε διαφορετικές πτυχές του θέματος με έναν πιο συγκεκριμένο, επιστημονικό, γλωσσικό, φυσιοκρατικό, μαθηματικό, ενδο- και διαπροσωπικό, μουσικό, χωρικό και κινητικό τρόπο. Ο στόχος είναι όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες, ανεξάρτητα από τον τρόπο που μαθαίνουν, να ωφεληθούν ανάλογα.

γ) Η λέξη “Nesting” δηλώνει το “φώλιασμα” των πουλιών.

Ο στόχος του προγράμματος είναι να ενσωματωθεί η συγκεκριμένη γνώση των πουλιών από κάθε χώρα και συγκεκριμένο φυσικό περιβάλλον, η μετανάστευσή τους σε άλλες χώρες της Ευρώπης, να ευαισθητοποιηθούμε ως προς τη σπουδαιότητα των πουλιών αλλά και ως προς την επίδραση του περιβάλλοντος στην εξαφάνιση κάποιων ειδών. 

 

logog

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.

 

 

Η αρχή της εκπαίδευσης στο Δημοτικό Σχολείο συμβαδίζει με την εντατική ανάπτυξη των παιδιών, την διαμόρφωση των πνευματικών τους ικανότητων και την ανάπτυξη των περισσοτέρων έμφυτων προθέσεων τους (συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας μάθησης).

 Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου project οι μαθητές θα αναπτύξουν τις επιλεγμένες βασικές ικανότητες των μαθητών και θα ενισχύσουν τις δεξιότητες τους για εκπαιδευτική επιτυχία, και στο μέλλον - ζωή και επαγγελματική επιτυχία. Οι δραστηριότητες του έργου συμβάλλουν στην προσαρμογή των μαθητών στον δυναμικό πολιτισμό και τις κοινωνικές αλλαγές που συμβαίνουν στον σύγχρονο κόσμο. Οι χώρες εταίροι είναι οι εξής: Πολωνία, Ιταλία, Πορτογαλία, Τουρκία, Ισπανία, Ελλάδα.

Οι προγραμματισμένες δραστηριότητες θα καλύψουν διάφορους τομείς των ενδιαφερόντων και των θεμάτων των μαθητών  επεκτείνοντας το βασικό σχολικό πρόγραμμα σπουδών. Περιλαμβάνουν  την απόκτηση νέας εμπειρίας και δεξιοτήτων συνδυάζοντας το μυαλό και τα χέρια των  συμμετεχόντων πραγματοποιώντας τον σκοπό της μάθησης και την αξία  τι μελετάται κάθε φορά. Λαμβάνουν υπόψη τις δυνατότητες, τη δέσμευση και την ανεξαρτησία των συμμετεχόντων και με την  σαφή επιλογή του περιεχομένου των εργασιών, των μεθόδων, των μορφών εργασίας καθώς και των τεχνο-διδακτικών μέσων και υλικών, βοηθούν  τους συμμετέχοντες  να αναπτυχθούν σύμφωνα με τις ατομικές τους δυνατότητες - προετοιμάζοντάς τους να λειτουργήσουν στην κοινωνία, να χρησιμοποιήσουν την  εθνική κληρονομιά και τα πολιτιστικά αγαθά και να  εξοπλιστούν  με χρήσιμες δεξιότητες και γενικές γνώσεις (όπως π.χ. να γνωρίσουν τον εαυτό τους, τις προθέσεις κάποιου, τα συναισθήματα, να αντιμετωπίσουν  διάφορες καταστάσεις, να δημιουργήσουν σχέσεις, να αποκτήσουν και να χρησιμοποιήσουν πληροφορίες, να συνεργαστούν σε μια ομάδα και να επιλύσουν προβλήματα).

Οι συμμετέχοντες θα ενισχύσουν: την αποτελεσματική επικοινωνία, την κατανόηση στα αγγλικά, τη δημιουργικότητα, τη λογική σκέψη, τη συναισθηματική νοημοσύνη, την εποικοδομητική επίλυση προβλημάτων, την εργασία, την διαχείριση της διαδικασίας της δικής τους ανάπτυξης, την  ικανότητα συνειδητής και σκόπιμης σχεδίασης, τον καθορισμό στόχων (στην εκπαίδευσή τους και στη ζωή).

 Δουλεύοντας και διασκεδάζοντας σε μια διεθνή ομάδα, θα διαλύσουν τα γλωσσικά και επικοινωνιακά εμπόδια και θα βελτιώσουν τις δεξιότητες συνεργασίας. Η πολιτιστική ποικιλομορφία και η ποικιλομορφία της παράδοσης της Ευρώπης, που θεωρείται κοινότητα συνθέσεων  και αντιθέσεων, είναι επίσης ένα χαρακτηριστικό της συνεργασίας μας που συγκεντρώνει σχολεία διαφόρων μεγεθών, αριθμών, προφίλ, τοποθεσίας και εμπειρίας στην υλοποίηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Χάρη στο έργο, μπορούμε να μάθουμε πολλά ο ένας από τον άλλο και να οικοδομήσουμε από κοινού μια αίσθηση ενότητας μεταξύ των μαθητών μας. Να τους διδάξουμε αμοιβαία κατανόηση αναφερόμενοι σε κοινές ιστορικές και πολιτιστικές ρίζες των χωρών μας  με βάση τον αμοιβαίο διάλογο και σεβασμό.

Το πρόγραμμα έχει ως στόχο να χτίσει και να διευρύνει την αίσθηση της κοινής ταυτότητας, να προωθήσει την πολιτιστική πολυμορφία (ενότητα στην πολυμορφία), να αναπτύξει την πολιτιστική έκφραση των μαθητών (στρατηγική της Λισαβόνας) και να ενισχύσει τις δεξιότητες που ταιριάζουν στις ιδέες της μάθησης.

 

logog

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.

erasmus2

Περιγραφή - Στόχοι του Προγράμματος

"Occupy the future" είναι ο τίτλος του νέου προγράμματος Erasmus+ KA229 στο οποίο από φέτος και μέχρι τον Αύγουστο 2021 θα συμμετέχει το σχολείο μας. Το πρόγραμμα αφορά τα επαγγέλματα του μέλλοντος. Εκτός από το σχολείο μας συμμετέχουν σχολεία από την Τουρκία, την Λιθουανία και την Πορτογαλία.

Στη σημερινή εποχή, ο κόσμος κινείται πολύ γρήγορα και η κοινωνία δέχεται μόνο εκείνους που έχουν τα σωστά προσόντα και τις σωστές δεξιότητες.Οι προκλήσεις και ο ανταγωνισμός είναι μέρος της σημερινής κοινωνίας και επομένως ο προσεκτικός επαγγελματικός προσανατολισμός είναι ο μόνος βοηθός μας που θα μας καθοδηγήσει σωστά σε αυτό που θέλουμε να κάνουμε στην ζωή μας. Η τεχνολογία καθορίζει πλέον τα πάντα. Έτσι στα προηγούμενα 15 χρόνια, ενώ το Διαδίκτυο έχει καταστρέψει 500.000 παραδοσιακά επαγγέλματα έχει δημιουργήσει 1.200.000 άλλα. Με βάση τα παραπάνω, το πρόγραμμα στόχο έχει   να δοθεί στους μαθητές η δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για επαγγέλματα του μέλλοντος, να τα βιώσουν, να αποκτήσουν τις δεξιότητες που απατούνται και να βοηθηθούν στο να δημιουργήσουν ένα αποτελεσματικό επαγγελματικό σχεδιασμό. Επίσης  θα δοθεί η δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν σχέσεις φιλίας και συνεργασίας. 

Στο πλαίσιο του προγράμματος θα πραγματοποιηθούν δράσεις όπου μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικοί θα ταξιδέψουν θα συμμετέχουν σε δραστηριότητες-design labs και θα βιώσουν τα επαγγέλματα του Data Scientist, User Experience Designer, Social Media Influencer, Software Engineer, Drone Pilot. Στο τέλος θα διαχύσουν τα αποτελέσματα και την εμπειρία που θα αποκομίσουν για μια καλύτερη ζωή για τους Ευρωπαίους πολίτες του αύριο.

 

 

logog

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό. 

 

 

 

 

Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2231
Επισκέψεις - Εκδρομές των μαθητών/τριών του σχολείου μας
Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2172
Καινοτόμες Δράσεις του σχολείου μας
Thursday, April 15, 2021 Super User Uncategorised 2177
Εκδηλώσεις του σχολείου μας

Επισκέπτες

101929
TodayToday82
YesterdayYesterday97
This_WeekThis_Week364
This_MonthThis_Month2455
All_DaysAll_Days101929

3o Δημοτικό Σχολείο ΕΛευθερίου Κορδελιού

Διεύθυνση:
Μακεδονομάχων 7, 56334

Τηλέφωνο:
2310706740

Email:
3dimele@sch.gr